Бюджет Львова настільки великий, що ласих заробити на ньому «хоч греблю гати». Великі гроші завжди вимагають посиленої уваги та опіки. І не лише контролюючих органів та народних обранців. Тому і працює в багатьох комунальних структурах неформальний інститут «смотрящих» за «правильним і ефективним» споживанням коштів громади. Одні контролюють сміття, інші – викладання бруківкою вулиць, треті – купують шкільні автобуси та воду чи проводять фестивалі.
Одним з таких «смотрящих» з яскравим взірцем вибудови оманливого іміджу людини, якому далеко до фаховості та патріотизму, є Андрій Білий. З листопада 2017 року працював позаштатним радником Львівського міського голови Андрія Садового, а з травня 2018 року – заступник директора департаменту житлового господарства і інфраструктури. Крім того, як подейкують знаючі люди, поставлений на посаду для створення механізму повернення боргу міста перед ЛАЗом російському олігарху Ігорю Чуркіну, який має значно більші борги по зарплаті перед львів’янами.
Громадський транспорт у Львові є проблемою рівноцінною сміттєвій. Львів’яни вже навіть не сподіваються почути добру новину про якість надання послуг, обґрунтовану ціну на проїзд чи реальні кроки в напрямку запровадження єдиного квитка. Складається враження, що цю галузь в місті очолює якийсь «таємний агент» або диверсант, засланий до Львова ворогом країни. Насправді, це не жарт, а сумна реальність, бо Андрій Білий походить з родини сепаратистів і зрадників, а його професіоналізм – просто вигадки міського голови.
Цікаво, що Андрій Білий закінчив Севастопольський національний технічний університет за спеціальністю «Радіотехніка». Але в якому році це трапилося і взагалі де і коли народився пан Білий на сайті ЛМР не зазначено. До речі, Львівський міський голова за своєю першою освітою радіоелектронік. Як то кажуть, «совпадєніє»!? Можливо Андрій Білий військову службу також в Москві проходив!?
Почнемо з фаховості Андрія Білого, якого міський голова представив у червні 2017 року як провідного фахівця у сфері громадського транспорту і інфраструктури з вражаючим досвідом роботи і неабиякими досягненнями. Реально, будучи на громадських засадах, позаштатним радником міського голови, він працював виконавчим директором ЛКП «Львівелектротранс» із невеличкою, як для такого потужного і значимого комунального підприємства, зарплатнею (114 510,00 грн у 2017 році і 118 599,00 грн у 2018 році). Але дивно, що про це місце роботи не має згадки в публічній біографічній довідці Андрія Білого на сайті Львівської міської ради.
Попереднє місце роботи також надихає «2016-2017 — консалтингова компанія Drive Performance, керуючий партнер». Насправді ТзОВ «ДР.ПЕРФОРМ» у листопаді 2016 року заснував сам Андрій Білий (90%) разом із дружиною Галиною Білою (10%), з 17 видами діяльності, двома працівниками і річними оборотом аж 200 тис. грн. З серпня 2018 року керівником ТзОВ значиться дружина, яка водночас є підписантом ще в одному ТзОВ – рекрутинговій компанії «ПЕШН ТУ ПЕРФОРМ» (LIMITED LIABILITY COMPANY «PASSION TO PERFORM»), заснованої в жовтні 2017 року з 55 видами діяльності, в числі засновників якої були, до жовтня 2018 року, Андрій Білий і начальник відділу інформації та зв’язків з громадськістю комунального підприємства «Львівелектротранс» Іван Бондар. В січні цього року дисциплінарна комісія Львівської міської ради оголосила Андрію Білому догану за приховування інформації про цю компанію у своїй декларації, що є згідно з законодавством корупційним вчинком. Після розголосу цього інциденту у ЗМІ, сайти обох фірм оновили, додали в інтерфейс українську мову і забрали інформацію про Андрія Білого.
Вочевидь Андрія Білого з Херсону найняв заступник міського голови Геннадій Васьків, який до 2017 року працював в Dunapack Tavria виконавчим директором, а Андрій Білий – директором з виробництва. Які умови праці були запропоновані і які справжні функції має виконувати Андрій Білий у Львові достеменно не відомо, однак переїхати в чуже місто на орендовану квартиру, на посаду радника міського голови з непрофільного напрямку діяльності, після вагомої посади в приватній міжнародній компанії можна лише на дуже вигідних умовах і за гарні гроші.
А тепер переглянемо досягнення цього посадовця у Львівській міській раді. Запровадження єдиного квитка стоїть на місці, так само як і покращення перевезень. А от щодо виплати заборгованості ЛАЗу перед російським олігархом Ігорем Чуркіним міська влада працює постійно. Отже, судові рішення Господарського суду Львівської області про стягнення з комунального АТП №1 боргів автобусного заводу датовані 27.10.2011 року, 14.05.2012 року і 20.08.2015 року. Однак, три роки Львівська міська рада не вчиняла жодних кроків щодо сплати боргів. Після того як Андрій Білий стає заступником директора департаменту житлового господарства і інфраструктури, 5 жовтня цього ж року, відразу після канікул депутатам Львівської міської ради пропонують ухвалу щодо підписання меморандуму, за яким комунальне АТП-1 має віддати 19,5 млн грн боргів ЛАЗу факторинговій компанії «Оптимум фактор» (37194782), однією із власників якої є Таїсія Саніна – дружина власника збанкрутілого ЛАЗу, російського бізнесмена Ігоря Чуркіна.
19 жовтня 2018 року міський голова Андрій Садовий публічно заявив, що на сьогодні Львів уже не має іншого варіанту, як заплатити за куплені раніше автобуси ЛАЗу. Завдяки ЗМІ підступний задум було розкрито і 26 жовтня депутати Львівської міської ради скасували свою ухвалу щодо підписання меморандуму і сплату 19,5 млн грн боргів ЛАЗу «Оптимум фактор». У підсумку, ще у серпні 2018 року Головне територіальне управління юстиції у Львівській області примусово зняли з рахунку ЛК АТП №1 24,6 млн. грн. на користь Фінансової компанії «Амадеус» (39713088), яка є на перший погляд непов’язаною з російським бізнесом і лише у судових рішеннях значиться правонаступником «Оптимум фактор».
Іншою, «утаємниченою» стороною Андрія Білого є його родина, а саме батько – Білий Леонід Олександрович. Станом на сьогодні Леонід Білий генеральний директор Приватного Акціонерного Товариства «Артвин», яке зареєстроване у м.Севастополь і займається вирощуванням винограду. Засновником «Артвин» (35982888) є ПРАТ «Артемівськ Вайнері», бенефеціарами і акціонерами якого є рідний брат Ріната Ахметова – Ігор Ахметов і лідер Опозиційного блоку Борис Колесніков. В жовтні 2016 року ПРАТ «Артвин» перейшло у власність Евалайн Софі Жубер, зареєстрованого на Сейшельських островах. Після анексії Криму ПРАТ «Артвин» було оперативно перереєстровано як юридична особа і платника податків Російської Федерації, про що повідомили ДФС України лише в грудні 2017 року.
Крім того, Білий Леонід Олександрович є депутатом «Совета депутатов Верхнесадовского муниципального округа города Севастополя I созыва на непостоянной основе», тобто він балотувався в депутати в окупованому Криму і був обраний. Такої честі він удостоєний як «Пособник російських окупантів». Про нього ми знаходимо інформацію на сайті «Миротворець.» який, розміщуючи досьє людини в відкритому доступі просить правоохоронні органи розглядати її як заяву про скоєння особою злочинів проти національної безпеки України, миру і безпеки громадянства.
В інтерв’ю львівським журналістам Андрій Білий запевнив що не знає чим займається його батько. Однак, система Youcontrol знаходить зв’язок між тепер уже російською фірмою «Артвин», якою керує батько Андрія Білого і компанією «Оптимум фактор», яка отримала від міста через комунальне АТП1 більш ніж 24 млн.грн. за колись куплені у «Львівського автобусного заводу» автобуси. При цьому збанкрутілий завод, який належить російському олігарху має багатомільйонні борги по зарплаті перед працівниками, виплатити які більше просто не має з чого. Чому Андрій Білий, як висококласний фахівець навіть не намагався знайти механізм перекрити борг ЛАЗу перед львів’янами абсолютно зрозуміло, адже поставлений він був для того, щоб «вибити» борг міста на користь російського бізнесу.
Ось така історія. По суті проросійський, хоча україномовний високопосадовець Львівської міської ради, тихо займається шкідництвом зсередини, бо ж жодного поступу в очолюваному ним напрямку не видно. Під час війни такі дії називають саботажем. Як може Андрій Білий розвивати європейську транспортну інфраструктуру, якщо фактично гальмує її розвиток.
Не даремно у 2014 році Андрій Садовий говорив, що «ми програли війну», бо він особисто, оточив себе «малоросами», морально здався окупантам, без жодного бажання захистити своє місто і свою державу.