Влітку 2017 року Львівську Туристичну фірму «Пілігрим», підловили на наданні неякісних послуг за значно завищеними цінами. Звертаючись до цієї фірми туристам пропонують підписати не договір «надання туристичних послуг», а договір «туристичного обслуговування» який носить лише інформаційний характер про перелік послуг і жодної відповідальності за неякісний відпочинок.
За неможливості відшкодування коштів за зіпсований відпочинок у судовому порядку, туристи звернулися до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів щодо проведення позапланової перевірки дотримання законодавства про захист прав споживачів. З метою захисту прав споживачів 30 серпня перевірка Держпродспоживслужби завітала в офіс ПП «Фірма Пілігрим» на вул.Коперніка, 26 і отримала відмову в наданні документів про вартість реалізованої продукції за попередній календарний період, що зафіксовано в приписі.
Зрозуміло, що у нашій країні політика ціноутворення у туристичному бізнесі є досить гнучкою, однак є чистий прибуток підприємства з якого сплачуються податки, а випадку з ПП «Фірма Пілігрим» є підстави вважати що окрім введення в оману туристів, керівництво приховує реальні суми доходу.
Надавати найкращі послуги за високою ціною є нормально, а от завищувати вартість незадовільного сервісу – це практика недобросовісного бізнесу, який виживає на необачних і недосвідчених туристах.