Турфірма «Пілігрім» має що приховувати

Влітку 2017 року Львівську Туристичну фірму «Пілігрим», підловили на наданні неякісних послуг за значно завищеними цінами. Звертаючись до цієї фірми туристам пропонують підписати не договір «надання туристичних послуг», а договір «туристичного обслуговування» який носить лише інформаційний характер про перелік послуг і жодної відповідальності за неякісний відпочинок. 

За неможливості відшкодування коштів за зіпсований відпочинок у судовому порядку, туристи звернулися до Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту прав споживачів щодо проведення позапланової перевірки дотримання законодавства про захист прав споживачів. З метою захисту прав споживачів 30 серпня перевірка Держпродспоживслужби завітала в офіс ПП «Фірма Пілігрим» на вул.Коперніка, 26 і отримала відмову в наданні документів про вартість реалізованої продукції за попередній календарний період, що зафіксовано в приписі.

Зрозуміло, що у нашій країні політика ціноутворення у туристичному бізнесі є досить гнучкою, однак є чистий прибуток підприємства з якого сплачуються податки, а випадку з ПП «Фірма Пілігрим» є підстави вважати що окрім введення в оману туристів, керівництво приховує реальні суми доходу.

Надавати найкращі послуги за високою ціною є нормально, а от завищувати вартість незадовільного сервісу – це практика недобросовісного бізнесу, який виживає на необачних і недосвідчених туристах.

 

 

 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *